tisdag 18 december 2012


Och nu blir det reklam...

Svårt att göra ett inlägg utan tjat om vädret.Vi har haft några härliga dagar snöfritt,några plusgrader dropp från taken.Så massor av snö har smält men det medför ofta blixthalka när det senare fryser på med någon minus.
Jag har ju tidigare skrivit här om att det måste bli ett positivt tänk  inte  jag avskyr vintern.Man kan ju inget göra åt det ingen ide att ödsla energi.Så låt vintern komma.Jag är beredd:)

Men,då är det riktiga kläder och skor som gäller så jag köpte mig min egen julklapp:)






Eftersom jag normalt går mycket,så blir det extra tråkigt på vintern då det är halt och man drar sig för att gå ut. Men med mina nya Icebugs går jag garanterat halkfritt både på is och snö och behöver ej frysa eftersom dom värmer upp till - 20 
Kan tilläggas att jag har gått en powerwalk på 1.2 mil i dom då det var -10 :) Stolt!!
Finns ju inget dåligt väder,bara dåliga.... (ler)
 
Dessa kan varmt rekommenderas,jag är supernöjd.Och powerwalkar på om vanligt:)
( och längtar lite grand (läs mycket) efter våren!!!

Önskar er en härlig tisdagskväll... 

  


14 kommentarer:

  1. Det är bra med rejäla skor...helst om man går på promenader mycket...det är hemskt att frysa om fötterna ;(
    Ha en fin julvecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det verkar ju vara toppen skor du har köpt:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Anne!
    Wow, impad av att du går så långa powerwalks i -10grader! :) Verkar vara bra skor du hittat!

    Ha en mysig kväll,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Bra köp! Sådana behövs när det är upponer-väder, jag ska köpa när jag åker till stan nästa gång!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Reklam är ju bra eller hur ;=) jag är oxå rustad med ett par ecco goretex..ha en fin forts på veckan!kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Vilka bra kängor du har köpt!!! För det är ju så jobbigt att gå när det är halt man spänner sej ju sådant så man får träningsvärk efteråt. Köpte ny broddar igår, så nu går jag stadigt igen :0)
    Kram maria

    SvaraRadera
  7. Håller med Änglarum ovan, reklam är bra, bara man tipsar om sådant som man tycker är bra och det verkar ju dina skor vara, toppenbra ju!!! Jag är helnöjd med mina vinterkängor men de kan ju vara lite hala förstås...

    Stoooooor kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Jag har önskat mig såna av tomten (läs: min man!), men skulle jag inte få några på måndag så går jag och köper själv;)!!
    Ha en fin onsdag//kram♥

    SvaraRadera
  9. Såna där ska jag också köpa. Då finns det minsann ingen ursäkt att inte gå.....
    Sov gott
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Ser jättesköna ut! Den reklamen borde du få betalt för! Jag önskar dig en riktigt fin jul!!! Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Hej
    Va kul att du tittat in till mig och önskat God Jul. Nu ska jag kika vidare inne hos dig och vill naturligtvis önska dig en underbar Jul.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Dom ser toppen ut
    ha en riktigt God Jul

    kram Rosa

    SvaraRadera
  13. Ser verkligen toppen ut! Önskar dig en riktigt God Jul! Kram Iréne

    SvaraRadera
  14. Hej på dej Anne! Ja spark har jag längtat till i flera år,nu äntligen!! Åh vilka bra kängor! var har frun hittat dom tro? dyra eller?...Mina kan jag knappt gå med i halka,behöver nog nåt nytt! Ha det gott kramis Gunilla

    SvaraRadera