tisdag 24 april 2012



Trissvinst!




 Plötsligt händer det står det på lotten. Men inte hos mig den här gången heller. Men jag tror det händer
 ska nog bara bli ca 85 år först. Då står jag och skrapar min lott i rutan;)
Men mamman och dottern som ni alla säkert läst om dom tycker jag synd om eller den ena av dom iaf för någon av dom ljuger och vi får nog aldrig veta vem. Så jag anser att dom båda förlorat.

Hade dom kommit överens om att delat på vinsten 3 miljoner kronor  ganska stora summor vi pratar om då hade båda varit miljonärer idag.Men girigheten tog över. Deras relation är nu helt bruten dom har inte pratat med varandra på ett helt år. Då undrar man 
 är det värt det?


Ha det så gott!

8 kommentarer:

  1. Även om det betyder mycket, så är inte pengar allt...!! Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Nää håller med dej,tänk att girigheten kan förstöra så mycket.Det är bästa att inget vinna,att man har så man klarar sig bara...Men vinna en miljon kan jag la göra o dela med mej lite till barn o barnbarn :)) Kram på dej / Gunilla

    SvaraRadera
  3. Den triss historien mellan mor o dotter är så trist! men man slutar aldrig hoppas på stor vinsten!kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Riktigt tråkig historia det där.Kan inte förstå hur man vara så girig att man offrar en familjerelation!


    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tråkigt när girigheten tar över, och en dag tar pengarna slut och då står hon där utan mor o slantar.
    kram Annika

    SvaraRadera
  6. Ja man fattar inte hur dom tänker! - Det är ofattbart hur man kan bli så girig !
    Pengar är ju ingenting mot vänskap och familj!
    - Lycka till nästa gång...Eller då nästa...!
    Ha en skön onsdagskväll ♥
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  7. Nä pengar är ju inte allt..finns det som är viktigare.

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  8. Kul att du tittade in hos mig, har tittat runt hos dig och du har mycket fint!
    Jo, nog hoppas man på att få en liten vinst nån gång.
    Kram Eva

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.