söndag 24 mars 2013

Finn två fel!


Många gånger så häpnas jag av alla vackra bilder här på bloggen.Dom flesta är så duktiga med sina kameror och har så vackra bilder. Jag är djupt imponerad..

Jag tycker det är jätteroligt att ta en massa bilder men det mesta blir med min Iphone bara för att jag är lite lat för att hämta kameran.Så mina bilder är långt ifrån perfekta,men perfekta ändå :) Som t.ex ligger fjärrkontrollen på bordet så går den bilden bort:) 


Det var här jag sa till Mr J . Finn två fel ?



Lätt... Du har inga bilder i ramarna:)

Fel  fel   fel....




Den skyldiga sitter här:=)

Lilla Minisen älskar beslagen på skåpet och tycker att dom är mycket finare när dom pekar uppåt:=)

Så för den här gången fick dom "icke perfekta" bilderna vara kvar:=)

Ha de gott därute ni alla fina! Tack för alla goa kommentarer och hälsningar.... Skön Söndag till alla!

21 kommentarer:

  1. Tänker det samma, många fina bilder. Men en gör så gott en kan.
    Jag tycker dom operfekta bilderna är minst lika fina.
    Ha en skön söndag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  2. Ja, her i bloggverden fins det mange flotte bilder :)

    Jeg bruker bare speilreflekscamera, har funnet ut at det går fort - for man kan jo sette minnebrikken rett inn i pcen uten å dra frem ledninger. :) Syns du tar kjempefine bilder, selv om de er tatt med mobiltelefon!!

    Ha en flott søndag.
    Klemmer fra Lite hi

    SvaraRadera
  3. så sant..... det mesta stannar i disken.....
    å missa nu inte...

    BLOGGPARTYT

    fortsätter..
    redan 70 fina bloggar med
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Missade det felet
    Men visst är man petig ibland
    Många bilder för att en ska bli godkänd
    Ha en bra söndag

    SvaraRadera
  5. Mina bilder blir aldrig perfekta tycker jag...långt ifrån.....men det är klart att man gör sitt bästa;))....
    Önskar dej en fin kväll vännen!!

    SvaraRadera
  6. Tycker dina bilder är fina, det finaste är när de inte är perfekt. De felen klarade jag inte och vilken söt liten Minis det är på bilden.
    Ha en fin kväll
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Älskar "icke-perfekta-bilder" !
    - Då ser man att det bor någon där ;)
    Och bilder på sötungar, som han på bilden, älskar man ju bara !
    Ha det gott och bry dej inte om att beslagen är upp eller ner ;) !
    Varma kramar / Anneli

    SvaraRadera
  8. Där är inga fel, tvärtom *ler*. Du får ha en bra start på veckan.

    Kramen

    SvaraRadera
  9. Jag tycker om bilder som inte är tilrättalagda när de visas, såg inte dina "fel"!
    Vet inte när jag bloggar igen, mamma är så dålig. Men vi hörs så småningom!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  10. Naturligt och ögonblicksbilder blir oftast de bästa.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  11. Ha ha, skrattar gott åt den lille. Dom har sina egna ideér, inte alltid som vi vill.
    Tack för titten hos mig.
    Ha en bra vecka
    Kram

    SvaraRadera
  12. Charmigt "fel" o vilken goding som ställer till det.....Jag gillar dina varma o personliga bilder. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. För en liten slarver som mig vore det lycka om bara beslagen pekar åt fel håll på bilderna ;)

    Jag tycker det är bilder :)

    SvaraRadera
  14. Bra bilder skulle det stå, jag sa ju att jag är en liten slarver :)

    SvaraRadera
  15. Näe vilka fina bilder du tar tycker jag...Som det ska va igentligen,man ska alltid va så perfekt...det blir oftast mobilbilder här också nu för tiden..Kramelikram Gunilla...tack för titten ♥

    SvaraRadera
  16. Tycker dina bilder är jättehärliga =)
    Bilder med lite liv i. Hoppas du får en bra dag! Kramen

    SvaraRadera
  17. Fina bilder...och så är ju hela livet...inget är helt perfekt ;)

    Hoppas solen skiner på dig så här i påskveckan:)

    Ha det gott vännen♥

    Kram från Lollo♥

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder och inget är ju perfekt..det som är charmen
    kram Rosa

    SvaraRadera
  19. Haha... vad gulligt!

    Önskar dig en fin start på påskveckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  20. Fniss, jag är inte så mycket för perfekta bilder har jag noterat...kram Diana

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.