onsdag 30 juli 2014

Regn hos mig

Ja idag kom det... regnet som många har längtat efter,dock inte jag som bara njuter av värmen :)
Så nu passar jag på att sätta mig vid datorn och göra ett litet inlägg.

Sommaren bjuder ju som vanligt med mycket reor i butikerna,jag brukar inte ha turen att hitta något
men Hemtex levererar och kör med tokbilliga priser så jag tänkte visa mitt fynd på detta ursnygga badlakanet som är stort nog så hela familjen får plats.





Nu var det ju tänkt så att jag skulle placera alla 4 killarna på handduken men det finns inte en chans att få dom att ligga alldeles stilla tillsammans ...



Och dricka i mängder går det åt:) här är sommarens favorit...




En favorit till! nu tyvärr på sluttampen..men så mycket jordgubbar vi ätit och såå goda dom varit i år.

Nu har det slutat att regna och jag tror minsann att solen är på väg tillbaka,så några timmar med regn det gjorde inte så mycket:)

Ha de gott i vårat sommar Sverige...

8 kommentarer:

  1. Oh så avundsjuk jag blev, regn uppifrån
    här ser det ut som det vore i Spanien, precis
    gula gräsmattor överallt. Inte får de klippa gräset heller de är rädda för gräsbränder.
    Så det kan bli, konstigt.
    Jordgubbar är gott så bra bild.
    Hajan

    SvaraRadera
  2. Här har vi inte fått många droppar regn...har också gjort fynd på hemtex till båten
    ha det så bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Inget regn sen i söndags här! Men nu är det kvalmigt o trooor nästan på åska:( Visst är det kul med fynd! Handlade lite i tisdags MEN blev ordinarie pris:) Hahahaha så det kan bli! Kramen Gunilla

    SvaraRadera
  4. Den handduken var jag och kollade efter när du lagt ut den på insta men slutsåld hos oss :(. Trodde vi oxå skulle få regn idag men har inte kommit en enda droppe.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Hemtex rea är alltid bra men nu har jag inte varit i några butiker på hela semestern, känns rätt skönt.
    Vi fick både åska och regn en kväll här men det torkade upp snabbt, nu är det mer som en vanlig sommar här med mycket blåst.
    Ha det nu fortsatt fint, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  6. Jaa det är nu man ska fynda ;)....jasså har det gått dåligt att kommentera ?....det kom en regnskur med världens blåst....sen blev det bara 14 grader....vi hade 22 då!!!....och i morgon ska det bli 24 grader...hoppas verkligen det, för vi ska ha kräftskiva och sitta ute....inne sitter jag inte !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  7. Hej hej! rea är kul tycker Hemtex har fina saker :) det får gärna bli en regndag så man får passa på att shoppa hi hi..snyggt badlakan kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Jo då, kommentaren gick fram, hihi....sköt om dej nu ;)...ikväll blir det mat på krogen med ett annat par...men i stan den här ggn....
    Kramis bia

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.