lördag 19 november 2016



I väntan på att veckans bästa tv program ska börja så roar jag mig med lite näthandel. Nej! nej .... jag köper inte nåt! bara tittar :) ni minns väl mitt löfte:) 

Jag menar förstås programmet  Så mycket bättre.
Trots att huvudpersonen i kväll inte tillhör mina favoriter,så ser jag fram emot det.. Vem vet,jag kanske ändrar mig sen..

Ser nu att Ellos har just nu 20 % rabatt på hela hemsortimentet,inkl möbler & varumärken.

Och eftersom det endast är en vecka kvar till advent så kom ju det erbjudandet väldigt lägligt just nu.
Om man är sugen på ny julbelysning.

Här är några av mina favoriter....



Några av dessa har jag själv och jag ska erkänna att jag fuskat och redan har satt upp min belysning.

Ljusstake nr 1 heter Milano och är väldigt populär nu.Den levereras med glödlampor som har ett väldigt gult sken tycker jag.Men efter lampbyte och en dimer för att få lite svagare belysning så är det en klar favorit.

Trevlig lördagskväll...

4 kommentarer:

  1. Håll fingrarna i styr, du har lovat! Den längst nr till vänster skulle jag vilja ha, får nog klicka in mig på Ellos samtidigt som jag tittar på programmet. Gillar det mycket och faktiskt är det så att artister jag inte tyckt om har jag börjat gilla just efter programmen, ögon och öron öppnas och det är ju bra.
    Ha en fin kväll!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Här får det bli gammalt som kommer upp i fönstren. Men måste hålla med dig att visst är dom snygga.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Snygga allihop, men gillar nog bäst den ner till vänster ändå.
    Men jag kör med min gamla vita adventsljusstake jag köpt på loppis en gång i tiden, har aldrig sett någon liknande sedan dess.
    Ser också på Så mycket bättre.......har inte gillat Lisa Ekdahl förut.......men hon steg i kurs hos mig. En fin och ödmjuk kvinna.

    Ha det bäst nu,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Jag som är så gammal, är bara glad att få vara med en Jul till. Här är samma älskade Julsaker som får komma fram igen. Våra fönsterstakar har jag haft sen mina barn var små, peppar, peppar än så fungerar de.
    ha det så gott önskar Hajan

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.