söndag 25 december 2016

Julens bästa dag.....


Jag hann ju inte kika in här och önska God Jul så jag säger God fortsättning och önskar er en härlig dag...

En dag där många bara softar runt i pyjamas, barnen leker och är glada för sina julklappar.Det blir nog väldigt mycket stress dagarna innan jul för många.Så denna dag måste väl ändå anses som den bästa!





Jag visar inga jul bilder nu utan det blir några bilder från dagen innan julafton.

Vi hade en lugn skön dag jag och Skorpan.



Lillkillen som var småkrasslig fick vara hemma från dagis och vara hemma med mormor.

Den här bryggan har vi stått på många gånger och kastat sten.Vi har ju fyra barnbarn och alla har älskat det.




Eller gå på upptäcktsfärd ....









4 kommentarer:

  1. Håller med om att detta är den skönaste dagen, inga massa måsten, iallafall inte hos oss.
    God fortsättning.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Här packas det för fullt för lasset som ska till Spanien. Så här har det varit full ös idag. Men nu ska jag slänga mig i soffan och bara softa.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. God fortsättning på dig! Visst är det mysigt att vara ute i naturen på upptäcktsfärd med de små. Och jag tycker det är ganska skönt med det milda vädret och det finns mycket att upptäcka när inte allt är täckt av snö.
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Krassliga barn ven här men pyjamas och morgonrock gör inget ändå. det blev en fin jul hos oss ändå.
    Ha nu en fin och bra mellendagstid innan nya året träder in
    Kram Meta

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.