fredag 26 maj 2017

Vad naturen har att erbjuda denna underbara tid!






Att tassa ut på morgonkvisten och plocka in helgbuketten från trädgården!




Hur underbart är inte det? och hur underbar är inte denna favoritmånad? Med allt som blommar dofter och ljusa kvällar...

BÄSTA!

Syrenerna passade utmärkt i Ernst vasen med sin höga hals.



Ernst egen design...Hmm... kan nog hålla med om att den liknar Pallovasen från Skrufs glasbruk en hel del. Men det gör inget jag gillar vasen och jag gillar Ernst!

Och Pallovasen har ju inte det snygga läderhalsbandet ...

Ha en skön solig helg!

3 kommentarer:

  1. Jag gillar Ernst men har ingenting av hans design !...nej min vän, vi har aldrig varit på Gran Canaria förut !! det var första gången för oss... vi har rest mycket men aldrig varit där!...men det var mysigt !...nu längtar man efter värmen igen !!
    Ha en fin helg !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. En snygg vas som jag sett på andra visat på sina bloggar. Ha en fin morsdag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker vas! Så enkelt och därmed bästa varianten till vad svensk försommar har att erbjuda i blomster :-)

    Ha en underbar dag!

    Kram, Anneli i Dalarna

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.