fredag 9 juni 2017

Det blev ju ganska bra ändå...



Finns det något somrigare än en skål med jordgubbar...





 

Tänkte så här ...

Om man äter jordgubbar och blundar samtidigt,då kommer nog känslan att infinna sig.
Att det är soligt och varmt.
Inget regn här inte.











Blundar och njuter av dom goda gubbarna.

Och ser framför mig när vi är samlade alla.Ungarna som stojar, hoppar och plaskar i poolen och 
dom vuxna har vattenkrig.

Jaa,ni läste rätt..Här är det ofta dom vuxna som har vattenkrig och försöker med alla medel att få i varandra i poolen.


Önskar er en skön helg!

3 kommentarer:

  1. Gott med jordgubbar men ännu har jag inte ätit några supergoda. Visst är det härligt när hela familjen träffas och alla leker, händer inte så ofta men desto roligare när det blir så.
    Åh, vad jag älskar den blå färgen i inredningen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Jag får nog snart börja blunda och drömma mig bort också. För ikväll landar vi på svensk mark igen.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Så mysigt ni verkar ha det !!...en pool skulle man ha !
    Ingen sol idag och ingen värme hos oss....tror inte det blir någon sommar i år, hehe....pessimisten talar ;))
    Vi åker kanske till medelhavet i slutet av sommaren om det blir dåligt väder i sommar...det är ju lätt fixat, hihi...
    Ha en fin helg vännen !
    Kram<3

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.