onsdag 14 juni 2017

En dold pärla...




Nu är vi tillbaka i paradiset igen och den här gången är det första gången vi är här mitt i sommartider...

Jag älskar verkligen sol och värme och tänker inte klaga meen...
Det är varmt!

Nu bokade vi bara en kortresa på 9 dagar för att avsluta affären vi gjorde med en lägenhetsförsäljning.

För er som minns och ni som inte läst tidigare inlägg så hade vi en lägenhet till salu här nere.Dock inte den vi bor i.

Lägenheten blev snabbt såld,det tog endast en vecka så var det klart med den..

Vi läste just idag om att det har sålts över 1.000 st fastigheter under första kvartalet till bara svenskar,och ökningen fortsätter.
Man beräknar över 4000 fastighetsaffärer till svenskar under året..
sen tillkommer ju förstås alla andra..




Jag tänker slå ett slag för en av Marbellas bästa stränder..


Cabopinostranden  ligger endast 13 km från Marbella centrum.


Stranden ligger bredvid Cabopinos exklusiva hamn och Artola sanddynerna.
det bästa med Cabopinostranden tycker jag är lång sandstrand och fint klart vatten.
Vattnet är grunt och väldigt lugnt,så det är ett utmärkt ställe att åka till med barn.
Vilket vi alltid gör när vi har våran Mini här hos oss..

Cabopino är klassat som en av Marbellas bästa stränder och är med på topp 10.




Hotell och privata bostäder finns det en hel del av ...



Åk inte bara förbi denna lilla pärla nu om ni åker till Marbella....

Adios!


1 kommentar:

  1. Okej, nu fattar jag. Trodde ni skulle sälja er lägenhet. Ja, det verkar jättevackert där ni är.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.