måndag 17 juli 2017

Att blanda till en Mojito:)






Haha,det ska väl inte vara så svårt när flaskan är färdigblandad och klar:)





Var den god?  Svar njaaa...
Nu har jag provat och inser att det är inte för mig.

Fast jag har lite svårt för det som är surt,så Mojito egenblandning eller färdig kvittar nog:)
Ska det vara drinkar så vill jag ha söta drinkar..
Men visst ser den läskande ut...






Här hos oss gäller det att hålla i hatten idag...

Det blåser som tusan,men ändå sol och ganska ljumma vindar...
Men jag avskyr verkligen blåsten...

Helgen däremot bjöd på lite lugnare vindar,med lite sådär väder...
Ena stunden sol nästa regn så det gäller att passa på att sitta ute när tillfälle ges..

Önskar en fin vecka...




4 kommentarer:

  1. Jag gillar Mojito men har bara druckit de som bjuds på restauranger, visste inte att det fanns färdiga att köpa.
    Men snart kan man köpa allt som redan är klart...jaa den förbaskade blåsten, vad är det som händer...hela sommaren har snart blåst bort !.....tur man har en vecka räddad med sol och värme när vi åker till Kreta !
    Ha det gott !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har aldrig druckit Mojito, erkänner att jag är helt ute! Men det ser läskande och gott ut.
    Här har vi storm i byarna, jag är så trött på blåst!!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Håller med om drinkarna även om det är sparsamt med det här. Ska det var så måste det vara gott och njutbart. Sommaren har tagit semester nu ett tag tror jag den kanske åxå behöver vila upp sig, hihi.
    Jag har mycket att läsa igen hos er.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Gillar mojito, min egna som jag gör. Har nog provat på restaurang någon gång också och inte blivit besviken.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.