söndag 13 augusti 2017

letar inspo och nya möbler...


Om det blir som vi tänkt oss så kommer vi att åka bil ner till Spanien igen.

Det gjorde vi förra året vid exakt samma tid,då vi tokkörde ner på 3 dagar.
Och det lär att bli likadant nu..

Vi kommer att lasta en mindre skåpbil full med möbler,och då finns ingen tid och lust för något annat än att snabbt komma på plats.

Vi kommer att ta hela vårat bohag med oss ner,eftersom vi nu har en ny lägenhet vi ska möblera...




Och det betyder att...

När vi  sen hittar en lägenhet här i småstaden eller om det blir så att vi flyttar till kalmar..

Så ska det inredas och möbleras..

Sittpuffar är ju något som vi sett en hel del av på sista tiden..
Jag har väl varit sådär intresserad:)

Jag har mest blivit påmind om sittpuffarna vi hade i mitt föräldrahem då jag växte upp..

En var röd och en var i svart skinn.

Men man kan ju ändra sig!
Jag fick syn på denna och blev tokkär på en gång.

Så en grå sittpuff i sammet ska absolut få flytta med till vårat nya hem:)

Dessa kommer från www.lineahemma.se

cred : lineahemma

1 kommentar:

  1. Om jag fattat rätt så har ni sålt huset ? och tar möblerna till Spanien och sen flyttar ni också i Sverige ? Ni letar alltså efter en ny lägenhet i Kalmar ?...stora grejer det där !...eller jag kanske är ute och cyklar, hihi...men det låter ju bra i så fall. Vi åker till Kreta på söndag, inga stora grejer här inte, haha....men jag skulle nog vilja ha ett boende vid Medelhavet någon gång i livet...och det måste ske ganska snart i så fall, för man vill ju inte flytta när man är för gammal. Ha det gott !
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.