onsdag 10 januari 2018

Hett presenttips...




Jag gillar böcker jättemycket och har alltid drömt om en platsbyggd bokhylla...

Nu tror jag inte att det nånsin blir så,men böcker har jag alltid haft.
Och en läslus kan jag nog säga att jag är...

Kokböcker kan jag väl inte skryta med att jag läser..
Och någon mästare i köket är jag inte..





Däremot tycker jag kokböcker är snyggt som en inredningsdetalj i köket..

Det här snygga paketet som innehåller Leif Mannerströms kokbok.
Dessutom tårtspade och 6 st dessertskedar hittade 
jag på Royal Design till ett superpris på 199 kr..
Ordinarie pris är 498 kronor,det kallar jag rea!





Nu köpte ju jag den som en present till mig själv:)

Men hur fin är den inte att ge bort till någon som gillar att laga mat,fyller år ....







A SPECIAL GIFT FOR A SPECIAL PERSON..







3 kommentarer:

  1. En toppenpresent tycker jag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Har förstått att vi har lite olika smak, hihi...men kul är väl det, tänk om alla tyckte lika ;))
    Nä vintern ska vara vit tycker jag och sommaren ska vara solig och varm, haha....och inredningen ska vara go all in, hihi...visst får man skämta till det lite ?.......ha en toppen helg vännen !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, tror minsann att jag fick den boken tillsammans med ett presentkort på en sak från just Mannerström i julklapp för något år sedan, minns att jag valde en stor skärbräda i trä...hm, undrar vad den hamnade i flytten, både boken och skärbrädan?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.