fredag 16 mars 2018

Regniga dagar..



Även om inte vädergudarna är med oss här nere den här våren
så kan jag inte klaga på att det blir långtråkigt..
.
Så klart att jag skulle vilja ha dagar fyllda med strandhäng,men ist så blir det mest 
att hänga i byggvaruhus,köpa färg och diverse till en lägenhet som vi har och inreder.
Men nu så är den färdig för att snart gå ut till försäljning.

Och det bästa av allt!

Det ser ut som vi får lite bättre väder här framöver.
Och vi har inte offrat några fina soldagar,utan vi har jobbat under den här regnperioden.
Både här i våran egen lägenhet,och den som går till försäljning.

Så håll ögonen öppna här på bloggen så kommer bilder på resultatet senare....





Fast nu är det inte så att vi bara jobbar..
Nää,verkligen inte.
.
Vi träffar vänner och umgås, äter gott och har trevligt...




Alldeles för gott:)
Då middagarna ofta avslutas med en god efterrätt.

Tur att vi går en hel del :) för långa promenader blir det bara det inte regnar.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Fullrulle hos Er läser jag. Tur att det finns något att göra när regndagarna slår till. Det var mycket gott på faten på dina bilder. Här är också vädret lite fram och tillbaka just nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Alltsammans ser underbart gott ut och är upplagt så fint! Nästa gång serveras kanske en liten bit Payoyo...

    SvaraRadera
  3. Det låter härligt !...sol idag...men oj vad jag är less på snön nu. Jag undrar hur länge den ligger kvar...till midsommar kanske, haha...ha en fin vecka !
    Kramis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.