måndag 1 oktober 2018

Och vi gör ? ingenting..


Eller ingentingen som man säger i Småland:)

Men vilka lata dagar vi har här nu och vi har haft i två veckor. Dagarna bara flyter på och vi orkar inte göra så mycket mer än att bada och sola..


Våran pool där vi brukar tillbringa eftermiddagarna visar termometern  nu runt + 25. Den har varit något varmare.Nätterna har blivit något svalare så den har sjunkit med några grader.

I dag den 1 oktober strandliv med ca +28 så det är varmt varmt varmt och jag bara njuter.






Metrologiskt sett så är det höst även här nu.Men denna period är verkligen den bästa på hela året.

När en badkruka som jag badar i havet och går direkt utan tvekan i för att simma som en delfin då är det varmt..
(Simma som en delfin?)

Apropå delfin så såg vi delfiner idag, ett helt stim bara en bit ut i havet där vi badade.Jag vet inte om det är vanligt här,men med tanke på uppståndelsen på stranden så tror jag inte det..




En och en annan sån här med extra av allt trycker man i sig också så ni förstår va:)

Jaja,snart är det vinter och lite sämre väder här med och då blir det vardag även för oss här nere..

Men än så länge så tänker jag fortsätta att göra just ingentingen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.