tisdag 13 augusti 2019

Dagens Tips!



Något som vi inte är så bortskämda med här i småstaden så är det butiker.Och då menar jag något annat än H&M eller KappAhl. Finns det någon stad eller ett centrum som inte har dom:)

För ett år sedan så fick vi ett nytt litet mini centrum med några affärer som Rusta, Dollarstore m.m.

Alltid roligt med något nytt och en affär som har det mesta, som ett litet minivaruhus det tycker jag är kul. 

Framför allt billigt!

Njaa, allt godis som slinker ner i korgen varenda gång är ju väldans onödigt förstås!

Men inredning till en liten peng det tackar vi för.




Som dom här! Snyggaste ljusstakarna från Rusta.

Mässing med en bottenplatta i grå/svart sten eller om det rent av är marmor.

Påminner lite om ljusstaken Gracil från det danska märket AYTM.

Här till ett helt annat pris! Endast 99 riksdaler styck.




Vet egentligen inte vad jag tycker om mässing:)

På åttio-talet så var huset fullt av mässingdetaljer. Sen blev det tvärstopp ett tag. Nu tycker jag det är rätt kul att få in lite mässing igen.Fast i liten skala:)




Och sen kommer vi till det där med placeringen...

Ensam eller i par?

Det är frågan?

Och den som känner mig vet ju att det kan ta tid,och dom där ljusstakarna kommer att flyttas på många gånger innan det är färdigt:)

Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.