onsdag 18 september 2019

Bästa tiden...



Jaha...nu mina vänner så är vi här igen.

Den här tiden på året är verkligen den bästa och vi njuter för fullt.

Vi går nu in på våran 5, e säsong här i Spanien som vi kallar vårt paradis.

Jag trodde väl aldrig att det skulle bli så bra som det blev, och att jag verkligen kan lämna allt hemma i Sverige och även kalla det här hemma.







Snart 2 veckor här med dagar som mest består av sol och bad.



Varmt är bara förnamnet kan man säga. Sådär 28 grader:) Jo man tackar jag får nog aldrig nog:)




Kvällarna är magiska och känslan av att gå ut och äta en middag med vänner och inte behöva tänka så mycket på kläder utan man tar på sig något lätt.
För trots att solen går ner så ligger temperaturen på ca 25 grader under kvällen. Och nätterna i lägenheten är varma så tanken på att bädda ner mig här på balkongen är inte helt främmande.

Hög luftfuktighet har vi haft här sen vi kom på ca 85 procent så på kvällen då det börjar fläkta lite känns ganska okey.

I dag så har vi varit på det blå/gula varuhuset och valt ut badrumsinredning för nu så ska vi fixa till vårat badrum här. En liten fuskrenovering bara med nytt handfat och tvättmaskin som ska flytta in i badrummet.

Vi måste ju se till att vi har att göra sen i vinter också:) tur att man är fylld med idéer eller NOT enligt Mr J.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.