Utmaning
Jag har fått en utmaning av Pia med bloggen hem ljuva hem.Där jag ska svara på några frågor om mig själv,så klart jag gör....
1. Öl eller vin?
Gillar ju båda, men svaret blir nog vin.Men det beror också på vilken mat mat äter till
2. kaffe eller tea?
Samma där,gillar båda,kaffe på morgonen gärna tea på kvällen.
3. Rock eller blues?
Rock
4. Kött eller fisk?
Helt klart fisk eftersom jag inte äter kött.
5. Långbyxor eller kjol?
Kjol
6. Medelhavet eller stilla havet?
Hmm,svårt,väljer båda
7. Nytt eller begagnat?
Nytt
8. Husvagn eller tält?
Lätt att svara på,har endast tältat en gång i mitt liv,så svaret är väl givet.
9. Cykla eller simma?
Simma
10. Sushi eller hamburgare
Det var värre, äter ju inte kött, och gillar inte sushi,så inget svar där
11. Deckare eller kärleksroman?
helt klart, kärleksroman
Nu gör jag det lätt för mig och skickar frågorna vidare till:
Gunillas ljusglimtar
Elsa och Helena
Hs enkla vardag
Marie om allt och inget
Jenny hemma på kråkered
Önskar er alla en trevlig helg,med hopp om lite sol!