söndag 28 augusti 2016

Innesittardag


Tänker inte skriva ett ord om vädret idag:)

Skrållar ner på min sida och det slår mig en tanke: Fy vad jag tjatar om vädret jämt:)

Jag läste någonstans... 
Inte i något annat land så tjatas det så mycket om vädret som i Sverige. När vi ses på gatan,rastar hunden eller matvarubutiken så är det om väder och vind som samtalet brukar inledas med.

Inte så konstigt kanske att vi är lite väderfixerade med tanke på att vi inte har det bästa klimatet.

Så idag ska jag inte tjata om vädret,inte alls säga något om att det regnar idag eller så... Och att vi förra veckan hade det så underbart..och att sommaren snart är slut.

Nej inte ett ord!




Önskar er en fin Söndag..

1 kommentar:

  1. Hahaha Tanken var god och verkligheten kom i kapp.det är såå sant som du skriver
    Ha det gott du med
    Kram Meta

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.