fredag 29 juni 2018

Sommar sommar sommar...



Vilken sommar vi har...
Och den fortsätter!



Något som verkligen hör till den svenska sommaren för mig är att lyssna på P1 och sommarpratarna.Minns den där signaturmelodin när jag var på badstranden med min pappa som liten. Han hade alltid våran transistorradio med sig.
Sol bad släta bullar och saft..

Var det så att det alltid var jättefina somrar förr eller:)

Inte alltid som jag hinner att lyssna på sommarvärdarna men dom jag lyssnat på nu är Bianca Ingrosso och Mouna Esmaeilzadeh..

Vilken tjej hon är Bianca..

Så ärlig och ödmjuk,begåvad och duktig.. En bra inspiratör till andra tjejer där ute.

Riktigt intressant var det också att lyssna på läkaren,hjärnforskaren,entreprenören Mouna.





Och det ser ut som det blir mycket strandhäng fortsättningsvis för prognosen ser lovande ut.




Peekaboo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.