fredag 1 februari 2019

Tiden går.... Och bloggen fyller år.




Min blogg som jag nu haft ett tag fyller hela 7 år i februari! Jisses vad fort det har gått och en hel del har vi hunnit med på dessa åren...

Det satt långt inne innan jag vågade ta steget ut och själv göra en blogg. Jag läste massor av olika bloggar,så klart med inredning i första hand som är mitt största intresse. Men jag hade inte riktigt modet att starta en själv..

Men så en dag tänkte jag..varför inte egentligen,kan andra så kan väl jag..

Och där är vi nu,det gick ju riktigt bra. Jag ser ju att jag har mina läsare,fast jag tänkte först att vem skulle vara intresserad av det jag skriver?

Så 7 år är en lång tid och jag tänker nog fortsätta på mitt sätt.Helt kravlöst och det kan ta lång tid mellan inläggen men rätt som...så dyker det upp nåt när andan faller på:)

 Ett självklart namn det hade jag redan sen länge tillbaka.

Annes vita rum..

På den tiden så var det ju bara vitt,vitt som gällde hemma hos oss. 




Fast det är fortfarande vita rum som dominerar hos oss så kommer det in någon detalj som bryter av lite... En hel del i grått och beige är det just nu.





Vi har på dom här 7 åren köpt våran lägenhet i stan där vi inte har bott så långa perioder än,men jag trivs i lägenheten och har utsikt över hamnen.En tråkig hamn kan tyckas men jag älskar ju havet så bättre än så här kan det inte bli.

Höjdpunkten är när Gotlandsbåten lägger till och det känns och ser ut som den är i vardagsrummet.

Huset vid havet har vi ju sålt,men i stället så har vi vårat boende i Spanien sen 4 år tillbaka så visst har det hänt en del saker på dessa år..

Så jag bloggar vidare ett tag till,det finns väl alltid något intressant att skriva om.... 

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.