onsdag 31 juli 2019

Sommaren är kort...



Nu drar det snart ihop sig för avfärd igen.


Visst,det är några veckor kvar men snart åker vi tillbaka till Spanien. Den här gången tänker vi ta med oss ett bagage.. Mr J tycker ju förstås att det är väldigt onödigt! Vi har så mycket saker där..du kan ju inte släpa med dig mera..

Kan inte jag??

Och den här gången så blir det nya kuddar (förvånade) älskar att byta ut kuddarna! Alltid kul med en soffa som byter skepnad. Något som också får följa med nu är nya posters. Nu ska även väggarna få sig ett lyft. 

Jag har i samarbete med Poster Store fått hem några fina posters.







Så klart att jag nu måste prova mig fram här hemma vilken som får följa med och vilka blir kvar här hemma och nu kommer beslutsångesten fram. Det finns så många vackra posters till ditt hem här.
 Springer nu runt som en yr höna och flyttar runt.. Men det är ju det som är det bästa jag vet:)

Det finns en hel del posters med fina naturmotiv. Det hade vi många av i huset vid havet. Där inredde vi med fina skärgårdsbilder och saker från västkusten som vi båda älskar.







Här i lägenheten finns det inte så mycket plats och väggar så här nöjer jag mig med en.
Som klippt och skuren passande i en guldram på kontoret där det finns en del detaljer i guld och mässing. Här passar den bäst!  På väggarna i Spanien  passar det bättre med palmer och motiv med stormande hav...



Den här !

Den har redan en given plats i Spanien..



Ett stort gilla från mig är att deras poster trycks i perfekt kvalité från Sveriges främsta svanmärkta tryckeri och har ett papper med en exklusiv känsla.

Just det! Jag har äntligen hittat snygga ramar! Jag gillar tunna stilrena ramar och det hittar man på Poster Store i alla storlekar.

Och nu mina vänner! Det bästa av allt! Jag har en rabattkod som jag tänker dela med mig av.

Med kod annesvitarum30 så får ni hela 30 procent på alla posters (ej ramar och selection) den är giltig t.o.m 2019-08-14 klockan 00:00


Så skynda att fynda:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.