fredag 8 december 2017

Going home for christmas...



Nu är det dags!
I morgon lämnar vi paradiset och åker hem till familjen..


l


Så idag har vi gått strandpromenaden för sista gången på ett tag..


Sista fikapausen i solskenet för ett tag...

Strandbarerna som fortfarande har öppet är ganska välbesökta.
En del stänger för semester och har stängt mellan 2-3 månader..


Att inte vakna upp på morgonen till den här utsikten på ett tag..


Och gå ut på balkongen med mitt morgonkaffe i solen på ett tag...

Jo jag kan säga att det är blandade känslor här...

Men i morgon åker vi hem till familjen igen..


Och jag får träffa min alldeles egna lilla tomtenisse igen:)

Det överväger allt..

Och Spanien finns ju kvar.Vi är snart tillbaka igen...

Trevlig Helg!

5 kommentarer:

  1. Det är ju kul med lite ombyte men kan ju inte säga att ni kommer till ett härligt Sverige nu. mest grått ocg blött. Kan ju vara bra att få lite sånt med så ni inte blir blase på värmen.
    Välkommen hem
    Ha en fin hemvistelse.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Vi åker hem den 21 till Sverige och firar jul. Ha en bra rea hem i morgon.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Måste vara roligt att komma hem till familjen under jul !?....roligt att träffa barnbarn också !
    Hur länge kommer ni att stanna i Sverige ?....idag blir det julmarknad här...eller i morgon, hihi...
    Snön har tinat här, men lite har vi kvar och mer kommer hoppas jag !
    Ha en fin helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Åhh så skönt det ser ut! Bara att ta det där morgonkaffet ute på balkongen...
    Här råder grådask och det ljusnar knappt ens mitt på dagen, puh, ingen julfeeling alls.
    Härlig att kika in till dig och få lite solsken :)
    Kram Titti

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.