torsdag 22 februari 2018

På plats och äntligen ett inlägg...


Hallå där kära bloggisar...

Nu ska jag äntligen försöka få in ett inlägg..
En del svordomar och säkert några flera gråa hårstrån..
Datorn är verkligen på sista versen och jag lovar dyrt och heligt att jag ska köpa en ny.
Skam den som ger sig,efter en vecka då jag provat varje kväll,så tror jag nu att lag lyckats.

Tillbaka i vårat härliga Spanien igen.
Här pågår renoveringen av vårat kök nu.Jag kan väl inte säga att det går med någon rasande fart precis.Men vi är på gång.
Golvet är lagt och skåpen är på plats.men vi fick fel luckor så det dröjer en vecka  innan dom rätta kommer. 

Vi har beställt en bänkskiva i sten så den ska tillverkas och levereras om en vecka.



Vi har inte så höga temperaturer,men soligt och fint är det..
Så lite rast och vila i solen hinns också med.
 




 Min vy från poolen.
Där uppe på gaveln ovanför palmen bor vi.




Hur kallt ?

 Poolen är inte uppvärmd så mera dopp än så här är inte aktuellt..
Ca 15 grader så det lär att dröja innan det blir något bad för mig..

Önskar er en fin helg!

3 kommentarer:

  1. Så skönt att äntligen få vara på plats i solen igen. Det är ungefär samma temperatur i vår pool. Ha en fin fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Skulle inte ha något emot att vara hos dig, här väntas stark kyla en vecka framåt minst och jag avskyr kyla och blåst.
    Njut där du är!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. det ser härligt ut, även om det inte är så varmt...men här är det kallt och snöigt så visst längtar man till värmen och solen !....men jag lever i nuet...varför ska man gå och längta efter ett väder som man ändå inte kan göra något åt, eller hur ?...ha en fin helg !
    Kramis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.