onsdag 17 juli 2019

Det där med hål i väggarna...



Första tavlan i lägenheten är nu på plats...

Något som gör ett hem är väl verkligen tavlor och gardiner det blir så naket utan..

MEN...

Jag måste ju ärligt erkänna att väggarna i vårat hus (förutom dom som var helt nytapetserade) 
Såg ut som en Schweizerost:) och jag är nu livrädd för att göra en massa hål här  på väggarna i lägenheten.

Så än så länge står tavlorna på golvet,snygg det med och eftersom jag är lite ombytlig så står dom bra där ett tag till.

Min nya poster som vi har ovanför skåpet i köksdelen har jag ju visat förut med den tål att visas igen. Jag gillar den jättemycket och är ju verkligen en pastalover och kan lätt äta pasta 7 dagar i veckan:)




Fast sittande på köksbänken med papiljotter i håret och njuter av pastan direkt från kastrullen:)
Nää än så länge så är jag lite städad och äter som man ska..

Min poster finns nu att köpa på POSTER STORE MED 25%


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.