söndag 28 juli 2019

Kan någon stoppa tiden...


Sommartid och vintertid kan vi inte bara enas om sommartid jämt?

Och då menar jag på riktigt! Inte bara att ställa om klockan:)
Nåja, jag vet att så många älskar vintern också. Men jag tror ändå att detta slår allt.

Visst är det väl så att alla människor livas upp,blir pigga och gladare på sommaren...


Med stora delar av familjen varav 3 stycken födelsedagsbarn så drog vi igår till Västervik och Gränsö slott där vi tillbringade dagen i strålande solsken och massor av bad.

Jaa,mormor badade också. Men jag måste väl erkänna det tog lite tid efter att jag fått i alla dom andra så stod jag sist kvar på bryggan och tjoade.

Åhh så kallt jag kan verkligen inte hoppa i. Men jag hade ju lovat såå det var att ta sig i kragen och motvilligt gå i. 




Vi började med lunch på slottscafeet sen var det bara bad och sol som gällde...









Stor och liten som har vattenkrig..

Bilderna talar för sig själva och bilder säger mer än ord brukar man ju säga.

Bästa av allt när vi kan samlas så här och göra något kul ihop:) Nästan alla i alla fall..

Lite svinn får man räkna med :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.