fredag 4 oktober 2019

Fredagsbuketten...


Kikar in och önskar er en härlig helg!



Kan man göra annat än att älska ett jättefång med Prärieklockan stor så den inte får plats i någon vas..
Det gör jag iaf och smålänningen i mig älskar ju att gå på marknaden och köpa ett jättefång för endast 40 riksdaler..

Efter 28 år i Småland så får jag väl erkänna det faktum att lite smålänning har jag nog blivit:)

Stockholmaren säger... Vad kostar det? Smålänningen säger.. Kostar de nåt?




Älskar ju vita blommor så det blir ju mest det som hamnar på bordet som fredagsbukett.
Mr J  tycker att jag är tråkig och säger varför kan du aldrig köpa något med lite färg i ? Men varför ändra på ett vinnande koncept? Det är ju det jag gillar mest..

Men ibland slår jag till:) det händer även här ibland att jag slår till på en färgsprakande bukett.



Macarons..

Lakrits hallon pistasch eller choklad alla är lika goda...

En fika på balkongen som känns riktig behaglig nu efter en heldag med sol dock så visar termometern på 24 grader fortfarande.

Vi har galet varmt här nu men helt underbart!



En sån liten mumsbit men så naggande god:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.