tisdag 12 november 2019

Rabatter och julklapp till mig själv:))



Något som jag minns och väntat på ett tag är Black Friday som återkommer på senhösten varje år.
Men i stället dök det upp något som heter Singles Day..

Vaa?
Har jag missat något så viktigt i flera år? Jag som älskar att shoppa loss med rabatter? Eller bara glömt...

Jag var tvungen att googla fram Singles Day och vad jag förstår så har det funnits ett par år i alla fall..
I år har dessutom handlarna valt att göra Singles Day till en stor köpfest som varar i flera dagar och trots att den är den 11 november så ser jag att den fortsätter på flera ställen i näthandeln.

Så i väntan på Black Friday som infaller ovanligt sent år så är det bara att shoppa loss..

Och det gjorde jag:))

Klick klick klick 





Den här skapelsen har jag suktat på länge.

En nyproduktion av Nagel Stoff som designades utav konstnären Werner Stoff till sin goda vän Hans Nagel redan på 60-talet.

Hur vacker ....




Ljusstakarna säljs i byggbara moduler och kan bli hur stor som helst. Jag valde den i tre delar till att börja med..




Lite svag för ljusstakar är jag allt och kunde inte motstå den här skönheten av Jonathan Adler. Jag har en skål förut från Jonathan Adler och dom kommer att passa varandra som handen i handsken:)

Så lagom tills vi åker hem till Sverige igen så har även mina varor landat hemma hos mig..

Jag beställde mina varor hos Newport Home och vad jag kan se nu i skrivande stund så pågår det fortfarande 20 procent på en hel del varor...

Så skynda fynda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.