tisdag 25 augusti 2015

Denna härliga tid...



Som vi haft sista veckorna det är sånt vi får tänka tillbaka på i vinter.Det är dagar man minns..... Juni och juli är nästan redan bortglömda.








Så kom  då poolen äntligen till användning och badkrukan (jag) har nog badat  lika många gånger som jag gör på en hel sommar...




Inte så ofta som jag lägger mig under ett parasoll soldyrkare som jag är men det blev faktiskt nödvändigt ibland.




Här är en som inte alls ville bada utan tyckte det var lite kallt när söndagen bjöd på en hel del blåst.Det blåser ganska rejält hos oss och då hjälper det inte att poolen har 25 grader...
roligast den här dagen var att slänga simringen över huvudet på sin mamma:)

Nu verkar högtrycket ha gått över för den här gången och vi har fått lite regn igår och idag men varmt är det fortfarande..

Men vi håller tummarna för att vi får några baddagar till...

Hej svejs!


3 kommentarer:

  1. Ja, det har varit helt fantastiskt sommarväder men ändå välkomnade jag regnet, det blev lite friskare. Men regnet får inte hålla på länge, det gillar jag inte!
    Hos oss blåser det minsann alltid men den sista tiden var det varma vindar.
    Ha det fint!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Underbart är kort vill ha mer....härligt med poolhäng<3 må bäst kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Tänk att man redan glömt den dåliga sommaren. Tack vare att det blev så himla fint i Augusti. Skönt när man kan svalka sig i poolen.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.